واحدهای ستادی
- بهدست: Admin
- دستهبندی: واحدهای ستادی
مدیریت املاک
– بررسی و ارزیابی و کارشناسی اراضی و املاک مورد معامله شهرداری اعم از خرید و فروش و اجاره و استیجاره و تهیه فهرست مورد نیاز در هر طرح
– اقدام به انجام کلیه معاملات ملکی شهرداری در دفاتر اسناد رسمی
– ثبت دفاتر املاک و اراضی شهرداری وتغییرات آن طبق دستورالعملهای صادره و نگهداری آخرین اطلاعات املاک و اراضی متعلق به شهرداری
– اقدام به ثبت اراضی و املاک متعلق به شهرداری در دفاتر رسمی ثبت اسناد و املاک و تثبیت مالکیت شهرداری بر کلیه املاک و مستحدثات متعلق به شهرداری برابر مقررات وتنظیم دفاتر خاص املاک
– بررسی پرونده های تملکی انجام شده از لحاظ صحت عملیات واگذاری معوض وتعیین وضعیت دقیق املاک تخصیص یافته به عنوان معوض و تهیه گزارش موارد تخلف احتمالی
– اقدام برای تفکیک اراضی اختصاص شهرداری یا اخذ مجوز تغییر کاربری با رعایت ضوابط و صرفه و صلاح شهرداری
– اقدام برای ثبت رسمی مالکیت شهرداری بر مستغلات متعلق به شهرداری و نگهداری اسناد آنها
– اقدام در ثبت مشخصات املاک عمومی شهرداری (نظیر سرویسهای بهداشتی عمومی، پارکهای و فضای سبز، گورستانها، میادین و …..)
– اقدام در بازدید، حفاظت و نگهداری مستمر از اراضی و مستغلات شهرداری و اخطار به متخلفین و برخورد حسب مورد
– انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق
بدون دیدگاه